woensdag 8 juni 2011

Oproep: Notitieboekjes

Even een heel ander bericht. Ik zit hier met nog een aantal lege notitieboekjes, maar helaas ook een leeg brein. Ik heb geen flauw idee wat ik met die notitieboekjes ga doen.

Ik heb al een agenda (zelf gemaakt van een notitieboekje, als ik mijn camera vind, maak ik wel een paar foto's), een gewoon dagboek voor de dingen die ik meemaak en mijn gevoelens, een notitieboekje vol recepten, een boekje met allemaal mooie zinnen en uitspraken en eentje waar ik in opschrijf welke boeken ik heb gelezen, welke films ik heb gezien en welke series ik heb gekeken.

Dus wat kan ik nog meer gaan doen met mijn notitieboekjes? Ik wil niets met tekenen, daar begin ik binnenkort weer mee in mijn nieuwe schetsboek. En ik hou ook niet echt van knippen en plakken.
Goede ideeën worden beloond met.......



mijn eeuwige dank!

2 opmerkingen:

  1. Een lijstjesboekje? Ik heb een klein notitieboekje waarin ik lijstjes schrijf. van to do lijstjes en inpaklijstjes en boodschappenlijstjes (nuttig) tot lijstjes met plekken die ik nog wil bezoeken, lijstjes met lievelingseten en lijstjes met droombanen voor later. ik vind lijstjes maken namelijk leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Misschien gedroogde bloemetjes er in plakken? Vind ik altijd wel een mooi effect geven. Wil het zelf ook eens gaan proberen! (:

    BeantwoordenVerwijderen